Blogda Ara

1 Temmuz 2016 Cuma

EKLİPS MAKYAJ SÜNGERİ / EKLIPS BLENDER MAKEUP SPONGE

Herkese merhaba! Uzun süredir Eklips sünger kullanıyorum ve artık yorumlama vakti geldi!
Açık pembe renkli ortası içe doğru olan (ne deniliyordu unuttum :D ) bir sünger.
Ambalajının arka kısmında nasıl - nerelerde kullanılacağı yazıyor.
Islatmadan önce orta yumuşaklıkta ıslatıldığında ise oldukça yumuşak bir sünger oluyor. Islatıldığı zaman olduça büyüyor. Üst kısmı sivri, alt kısmı daha geniş. Orta kısmı da içe doğru (her neyse işte :D ) olduğu için tutma kolaylığı sağlıyor.
Ürünü emmesi gerektiği kadar emiyor. Fondötenimi sünger olmadan kullanmam o derece. Yüzümde maske gibi duran fondöten süngerle uyguladığımda cildimle tamamen bütünleşiyor. Rengi açık olmasına rağmen temizlenirken tüm lekeler çıkıyor. Kirli bir görüntü kalmıyor. Ben sabunla temizliyorum ve oldukça memnunum. Bir şey dışında!
Eklips süngeri sevip sevmeme konusunda kararsızdım. Fotoğrafta ki görüntü yüzünden. Ben mi yıkarken tırnaklarımı batırdım yoksa kendisi mi parçalandı bilmiyorum bir tane daha alıp deneyeceğim. Ama ben şimdilik uygun fiyatı dolayısıyla da oldukça sevdim!
Gratis'lerde satılıyor.
Fiyatı ben aldığımda 6,90'dı şu an 7,90 olmuş.

Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder