Blogda Ara

2 Temmuz 2016 Cumartesi

BAYRAM İNDİRİMİ ALIŞVERİŞİ ( KOZMETİK DİYETİ KONULU ) GRATIS, H&M

Herkese merhaba!
Bu aralar kozmetik diyetindeyim. Herkese öneririm! Renkli kozmetik almıyorum, tutuyorum kendimi. Aldıkça alasım geliyor ve kullanmıyorum. Resmen koleksiyon olacak derecede. Artık daha az alışveriş yapmaya başladım en azından ihtiyaç dışı alışveriş yapmamaya. Bu yüzden cilt bakım ürünlerine ağırlık verdim.
İlk aldığım ürün Neutrogena markasına ait 2'si 1 arada maske ve temizleme jeli.
İndirimli olarak Gratis'ten 13,95₺ 'na aldım.
Uzun zamandır peeling arayışı içindeydim. Daha önce Garnier 3'ü 1 arada olanı kullanmıştım. Bu sefer tercihim Neutrogena Pore & Shine 'dan yana oldu.
Gratis'ten aldım.
İndirimli fiyatı: 10,75₺
Ve ve vee! O bir star!! Bu ikinci Blistex Med Plus'ım. Neutrogena lip balm benim favorimdi ama bu onu ezdi geçti! Cidden bu kadar mükemmel olacağını beklemiyordum. Parasını da hakeden bir lip balm.
Gratis'ten indirimsiz olarak 10,90 ₺'na aldım.
Septum manyağı olan ben bunları görür de durur mu!? Özellikle 3₺ olursa? Tabii ki aldım. Soldaki septumdan uzun süredir istiyordum bulunca tabii ki kaçırmadım!
H&M'den aldım.
İndirimsiz : 15 ₺
İndirimli : 3₺
Bu altın renkli zincir kolyelerden de çok uzun zamandır istiyordum ama ya rengi hoşuma gitmiyordu ya fiyatı pahalı geliyordu ve hep erteliyordum. H&M'de indirimli olduğunu görünce hemen aldım üstelik tam istediğim gibi!
H&M'de indirimsiz : 25₺
İndirimli : 5₺
Garnier markasına ait bu tazeleyici toniği aldım. Normal ve karma ciltler için olanını tercih ettim onun dışında kuru ciltler ve yağlı ciltler için olanı da vardı.
İndirimli fiyatı: 10,25₺
Sonunda buldum! Bulunca da 2 tane aldım. Eklips makyaj süngeri.
İndirimde tanesi 5,50₺ ikisine 11₺ ödedim.
Maybelline the falsies volum express black drama maskarayı aldım dayanamayıp. Kullandığım tüm maskaralar plastik fırçalı bir de kıl fırça denemek istedim.
İndirimli fiyatı : 14,25₺

Benim alışverişim bu şekildeydi. Sizler neler aldınız? Benimle yorumlar kısmında paylaşırsanız çok sevinirim! Sorularınız için yorumlar kısmından ya da buraya tıklayarak Instagram hesabımdan bana ulaşabilirsiniz. Hoşçakalın!

2 yorum:

  1. Merhaba. Peelinglerden memnun kaldınız mı? Ben de almayı düşünüyorum da önerir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, peelingi banyoda kullanıyorum. İnanılmaz bir kremsi his bırakıyor yüzde. Arınmışlık hissi de veriyor yüzü yumuşacık yapıyor ama gözenek konusunda çok başarılı değil :)

      Sil