Blogda Ara

18 Temmuz 2016 Pazartesi

NYC COVER STICK KAPATICI CORRECTEUR ANTI-CERNES

Merhaba!
Bugün Nyc markasına ait bir stick kapatıcıdan bahsedeceğiz.
Şeffaf bir ambalajı var. Ambalajı sağlam, çantada açılma riski yok.
Ürün 2.2 g.
Bende ki Natural rengi. Sanırım en açık rengi bu. Light var ama o daha koyu.
Bu şekilde stick yapıda. Ben bu kapatıcıyı göz atlarımda kullanıyorum ve sonra nemli süngerimle dağıtıyorum. Cildim kuru olduğu zamanlar çizgilere dolup hoş durmuyor ama cildim normalken gayet iyi yayılıyor ve aydınlık bir görünüm sağlıyor. Çok morluklarınız yoksa sizde de aynı sonucu verecektir.
Natural rengini swatchu bu şekilde. Orta derece bir ürün. Likit kapatıcılar favorim ama ara sıra bunu da kullanıyorum.
Fiyatı : 7₺

Hoşçakalın! Diğer yazımda görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder