Blogda Ara

18 Temmuz 2016 Pazartesi

ESSENCE I LOVE EXTREME CRAZY VOLUME MASKARA

Herkese merhaba!
Essence'in bu maskarası oldukça popüler. Pembe ambalajlı bir maskara. Ve volüm konusunda iddialı olduğunu belirtiyor.
Plastik kocaman bir fırçası var kirpikleri kavrasa da sağa sola sürekli bulaşıyor ve göz içine battığında inanılmaz canınızı yakıyor onun için dikkatli sürmek gerekiyor. İlk açtığımda fırçasına tüpteki tüm ürünü aldığını sandım ve oldukça ıslak bir yapısı var.
Fırçası oldukça büyük ve küçüklü büyüklü dikenleri var. Ucunda da var bunlardan.
Maskarayı ilk sürdüğümde kirpiklerimde inanılmaz ağırlık yaptı, volüm yerine de kirpiklerimi birbirine yapıştırdı. Topak topak oldu ve uzun süre kurumadı. Akma yapmadı fakat dökülme yaptı. Siyahlık konusunda da başarılı.
Sürekli açıp kapatıp biraz kurumasını sağladım. Kıvama 2-3 ayda anca geldi ve kirpiklerimde duruşu bu şekilde oldu, diğer kullandığımda yapıştırmıştı ama sonrakinde ayırdı ve biraz uzattı. Son fotoğrafta güzel görünse de kullanmak için baya sabırlı olmak gerekiyor, o yüzden bu maskara bana göre değil. Kıvama geldiğinde de ortalama bir rimel görünümü veriyor yani o kadar beklemeye değeceğini düşünmüyorum. Kıvamı ıslak olmasa kesinlikle alırdım. Ama daha iyi maskaralar var.

Fiyatı : 10,25₺

Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder