Blogda Ara

11 Temmuz 2016 Pazartesi

GOLDEN ROSE RICH COLOR 29 OJE | HAYATIMIN KIRMIZI OJESİ

Herkese merhaba!
Golden Rose'un internet sitesinden 4-5 ay ( belki daha fazla ) önce alışveriş yapmıştım. Her 10₺'lik alıverişe Rich Color serisinden bir oje hediye ediyorlardı. Gelen ojelerden biri de 29 numaralı bu kırmızı renkti. Tesadüfle hayatımın kırmızı ojesini buldum!
Rich Color serisine zaten aşığım. Tek katta opaklar, tabii ben alışkanlık olarak hep 2 kat sürüyorum. Yapısı da çok güzel.
Kırmızı ojeyi kısa tırnakta sevdiğim için bu ojeyi süreceğim zaman tırnaklarımı kısaltıyorum. Bakıp bakıp aşık olunası!
Kırmızı ojenin anlamı benim için Golden Rose Rich Color 29'dur. Sizde kırmızı seviyorsanız bunu alın deneyin. 3-4₺ olması gerekiyor. Golden Rose'a beni bu ojeyle tanıştırdıkları için teşekkür ediyorum.

Görüşmek üzere, hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder