Blogda Ara

30 Temmuz 2016 Cumartesi

GRATİS İNDİRİM ALIŞVERİŞİ

İndirim dönemi..
Benim gibi es geçemeyenler için indirim bitmeden aldıklarımı yazıp, gösterip, fiyatları hakkında bilgilendirmek istedim. O zaman başlıyorum ^.^

Listerine Advanced White: Tesadüfen denk gelip almıştım bu ürünü daha önce, diş beyazlatma vaadi olmasına rağmen beyazlatacağını düşünmüyorum böyle ürünlere pek inanmam. Ama gerçekten o beyazlığı gördüm. Tekrar aldım. 
İndirimli fiyatı: 13,75₺

Garnier Çift Fazlı Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu: Bu ürünü de daha önce kullandım ayrıntılı yazısını da yazacağım. Bitmeden de yedekledim.
İndirimli fiyatı : 13,25₺

Wet'n Wild Color Icon Petal Pusher Far Paleti: Elimde bu seriden Comfort Zone paleti vardı ondan memnun kalınca bunu da denemek istedim. Comfort Zone hakkında ki yazımı okumak için tıklayın!
İndirimli fiyatı: 12,90₺

Wet'n Wild Megalast Ruj - Cherry Bomb: Bordo ruj arayışım devam ederken bu ruju da denemek istedim.
İndirimli fiyatı: 6,50₺

Note Full Coverage Liquid Concealer 01 Ivory: Gratis'ten almadığım tek ürün bu. Bir maketin kozmetik bölümünden aldım.
İndirimli fiyatı: 15₺

Gabrini 300 : Şeffaf ojeleri top coat olarak kullandığım için Gabrini 300 numarayı aldım.
İndirimsiz fiyatı : 2₺ (Gratis'ten değil)

Gülşah Aseton: Favori asetonum. Bununla ilgili de detaylı bir yazı yazacağım.
İndirimsiz fiyatı : 2₺ (Gratis'ten değil)

Wet'n Wild Mega Liner Liquid Eyeliner Dark Brown & Black : İnce uçlu eyeliner arıyordum ve bunları buldum. Denediğim zaman yazısı gelecek.
İndirimli fiyatları : 6,50 (tanesi)

Benim indirim alışverişim bu kadardı! Kullandıkça detaylı yazılarını da yazacağım, takipte kalın.
Görüşmek üzere, hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder