Blogda Ara

11 Temmuz 2016 Pazartesi

WATSONS SİLİKON YÜZ TEMİZLEME PEDİ

Herkese merhaba!
Bugün diğerlerinden farklı bir yazı yazacağım.

Watsons Silicon Facial Cleansing Pad isimli bu ürünü çok sevdim. Makyajımı micellar suyla temizledikten sonra maske yada temizleme jeli kullanırken bu üründen faydalanıyorum. Kan dolaşımını hızlandırıyor, yüzü derinlemesine temizliyor.
Yumuşacık olduğu için de yüzünüzü tahriş etmiyor, zarar vermiyor. Bunu kullandıktan sonra küçük kuzenim yüzüme dokunup "ne kadar yumuşak" demişti.
Oldukça işlevsel bir ürün. Peeling yaparken de bunu kullanıyorum. Peeling'i yüzümde belli bir süre bekletip bununla yüzüme 2 dakika kadar masaj yapıyorum. Rahatlatıcı etkisi var.
Parmağınıza geçirip uygulama yapabiliyorsunuz. Gerçekten çok pratik bir tasarımı var.
Ne kadar yumuşak olduğunu da burdan görebilirsiniz.
Watsons'larda satılıyor.
Fiyatı 10₺

Diğer yazımda görüşmek üzere, hoşçakalın!
Beni instagram hesabımdan takip etmeyi unutmayın; Takip etmek için buraya tıklayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder