Blogda Ara

15 Temmuz 2016 Cuma

MAYBELLINE NEW YORK LASH SENSATIONAL MASKARA

Merhabaa!
Maskara hastası olduğum için yeni maskaralar denemeyi çok seviyorum. Bu maskarayı da ülkemize geldiği ilk hafta almıştım.
Öncelikle metalik lila ve siyah bir ambalajı var. 
Arka kısmında ürünün fırçası gösteriliyor. 9.5 m'lik bir maskara.
Fırçası bu şekilde kaşık fırça denilen şekilde. Ben önce iç kısmıyla dipten uca tarıyorum, sonra daha geniş kısmıyla da tek tek ayırıyorum. İkisinde de aynı hareketlerle uyguluyorum. Dipten uca tarayarak.
Maskaranın yapısı ilk açtığımda ıslak gelse de zamanla oturuyor zamanla dediğim 2 kullanım da kıvama geliyor. Ve simsiyah!
Kirpiklerimi kıvırıyorum ve dediğim şekilde istediğim görüntüyü elde edene kadar taramaya devam ediyorum. Sonuç bu şekilde. Bu maskara da en sevdiğim özellik kirpiklerimin düşmesine neden olmuyor, kıvırdığım şekilde tutuyor. Çıkarması evet biraz zor çift fazlı ürünlerle çıkarmak gerekiyor. Dökülme yapmıyor.
İndirimden 15₺'na almıştım. Bence denemelisiniz. Gerçekten uygun fiyatlı ve güzel bir maskara.

Hoşçakalın, diğer yazımda görüşmek üzere!

2 yorum:

  1. Çok güzel durmuş ben de severel kullanıyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, güle güle kullanın sizde ^.^

      Sil