Blogda Ara

31 Temmuz 2016 Pazar

12 FAVORİ YAZ OJEM 2016

Herkese merhaba!
Bugün sizlerle favorim olan 15 tane ojemi paylaşacağım! Sıralama tamamen rastgele olacak.

Flormar 427 Sandstone : Sanırım bu yaz en çok kullandığım ojeydi. Kirli mor-lila arası bir oje, grilik bulunduruyor içinde bolca. Ayrıntılı yazısını okumak istiyorsanız tıklayın.

H&M Silver Fern : Mavi-turkuaz metalik bir oje. İnanılmaz hoş. Değişiklik istediğim zamanlarda elim hep bu renge gidiyor. Detaylı yazısını okumak için tıklayın.

Flormar 344 Willow Bunch : Favori nude ojem! Rengini 3 katta verse bile sabırla sürüyorum çünkü duruşu çok hoşuma gidiyor. Sanırım hepsinin daha önce detaylı yazısını yazmışım :D . Bu ojeye de buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz!

Flormar 323 Cherry Dessert: Siyaha çalan bordo. Kışın daha çok bu renkler tercih edilse de ben yazın da kullanıyorum ^.^

Flormar 320 Rose Taboo : Harika bir gül kurusu. Elleri inanılmaz zarif gösteriyor yazın da kışın da kullanılabilir. Bu ojeyi özel olarak öneriyorum. Bu oje hakkında ki yazımı okumak için tıklayın.

Essence Colour & Go 103 Space Queen : Bu oje ise favori glitter ojem. O kadar tatlı duruyor ki! Özellikle bebek pembelerinin üzerlerine.

Koton 271 Ash Rose: Flormar- Sandstone ojeye oldukça benzese de Ash Rose'un içerisinde daha fazla lila-morluk bulunuyor. İkisi de benim için favori oldu bu yüzden.

Gabrini 351 : Nude denebilir. Bu ojeyi ilkbaharda daha fazla sürsem de favorilerime eklemek istedim. Üzerine Essence - Scape Queen harika duruyor tabii sadece yüzük parmağına.

Golden Rose Rich Color 29 : Daha önce yazısını da yazmıştım. Hayatımın kırmızı ojesi. Detaylı yazısı için tıklayın.

Golden Rose Rich Color 16: Mavi-lacivert arası bir oje. Favori mavi ojem kesinlikle bu ojedir. Detalı yazısını da buraya tıklayarak okuyabilirsiniz.

Flormar Glitter GL14 Holographic Silver : Yanar dönerli oldukça güzel bir glitter oje. Yüzük parmağında hoş duranlardan.

Wet'n Wild E452A Matte Top Coat: Ben mat oje yerine matlaştırıcı baz kullanıyorum. Ve bu baz da bu konuda oldukça başarılı.


Eveet benim favori yaz için 12 ojem bu şekildeydi. Aralarında sizin kullandıklarınız/hoşunuza gidenler hangileri? Bana yazarsanız çok sevinirim ^.^

Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder