Blogda Ara

15 Temmuz 2016 Cuma

H&M PEMBE MAKYAJ SÜNGERİ

Merhabaa!
Bugün sizee
H&M'in bu makyaj süngerinden bahsedeceğim. Koyu renkli pembe bir sünger.
Şekli böyle. Sert bir sünger, ıslattığınızda şişmiyor aynı boyutta kalıyor.
Eklips marka süngerin şişmiş hali yanında ki duruşu bu şekilde. Ben H&M süngeri şişmese de sertte olsa ürün uygulamasını gerçekten beğeniyordum. Ürün emmesi Eklips'e göre biraz daha fazlaydı. Eklips'te 2 pompa H&M'de 2,5 pompa fondöten kullanıyordum. Uzun zaman deneyimledim ve gerçekten sevdiğime karar verdim. Tabii şu an attım :/
Kullandıkça alt kısımlardan kopmaya başladı ömrünü tamamlamıştı :(. 3 ay gibi bir süre sorunsuz kullandım yıkadığımda lekeler çıkıyordu ama eskimeye başladığında bu tarz lekeler kaldı. İçinin temiz olup olmadığına bakmak için de kestim.
Gayet temizdi. Şu an tabii ki bu süngeri bulamıyorum, H&M klasiği. Bir ürünü bulduğunuzda almazsanız bir daha asla bulamıyorsunuz.
Fiyatı : 7₺'ydi.

Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder