Blogda Ara

8 Temmuz 2016 Cuma

GOLDEN ROSE PARIS 52 + FLORMAR 323 CHERRY DESSERT HOLOGRAFİK OJE

Herkese merhaba! Bu yazımın başlığını ne koyacağım bilmiyorum ama yazmaya başlıyorum!
Şeyda Erdoğan adlı youtuberın sürekli kullandığı ve sonunda hangi oje(ler) olduğunu söylediği baya marjinal bir oje. Instagram'da yapılışını paylaşmıştı ve bende görür görmez hemen Golden Rose'un 52 numaralı ojesini aramaya başladım ve buldum! Şimdi siz bu ne diyor demeden önce anlatmaya başlayayım :D

Öncelikle bu şekilde bir kaç bordo rengin üzerine 52 numarayı denedim ve en çok 3. de rengi yakalayabildim.

Kullandığım ojeler Golden Rose Paris 52 / Flormar 323 Cherry Dessert
Önce tek kat olarak bordo ojemizi sürüyoruz.
Ve biraz kuruduktan sonra üzerinde Golden Rose Paris 52

Sonuç inanılmaz güzel! Çok marjinal, holografik bir duruşu var. Işığa göre bordo,mavi,turkuaz,yeşil yansımalar barındırıyor.


Parktaki sesler için kusura bakmayın! Wet'n Wild'ın Comfort Zone far paletinde ki o meşhur Mac-Club'e muadil olan farın oje versiyonu diyenler de var. Bence de o renge oldukça benziyor.
En güzel duruşu ise güneşte. Kesinlikle her tonu ortaya çıkıyor ve inanılmaz bir renk oluyor.
52 numarayı gerçekten çok aradım ve sonra kuytu köşede bir kozmetik dükkanında buldum ve aradığıma değdi!

Ben bu ojeye bayıldım! Sizler neler düşünüyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder