Blogda Ara

11 Temmuz 2016 Pazartesi

GOLDEN ROSE VOLUME&DEFINE MIRACLE LASH MASKARA

Merhaba!
Bugün size favori maskaralarımdan olan Golden Rose'un Miracle Lash maskarasından bahsedeceğim.
Golden Rose sitesinde ki tanımı : Geliştirilmiş yepyeni formülü ve esnek fırçası ile kirpiklerinizi yapıştırmadan dipten uca kaplar , daha dolgun , daha uzun ve gün boyu yoğun siyah bir görünüm sağlar.
Abartı uzun olmayan plastik bir fırçası var. Bu maskaranın en sevdiğim özelliği fazla ürün almıyor, bu sayede yapıştırmıyor tek tek ayırıyor. Topaklanma yapmıyor, uzatıyor. Volüm özelliğine gelecek olursak 2 ve 3. katı geçerseniz gözle görülür bir volüm veriyor.
Kirpikte simsiyah duruyor. Fırçası gerçekten esnek, kirpiklerinizi kavrıyor hatta en dış köşede ki kirpiklere bile ulaşıyorum bu maskarayla. Ama sürerken dikkatli olun gözün içine fırça battığı zaman çok acıtabiliyor ama kullandıkça alışıyorsunuz ve alıştıkça da batmıyor. Kıvırma etkisi yok ama ben zaten kirpik kıvırıcı kullanmadan maskara sürmediğim benim bir eksi değil. Kalıcılığı güzel, gün sonuna kadar aynı şekilde duruyor. 
Kirpiklerimde tek kat sürülmüş hali de bu şekilde.
Sitesinde fiyatı 12,75₺
Ben Cosmetica'dan 6,90₺'na almıştım. Onun dışında A101 marketlerde de 6,90₺ 'na satılıyor.
Diğer yazımda görüşmek üzere! Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder