Blogda Ara

28 Haziran 2016 Salı

PASTEL DAY LONG LIPCOLOR KISSPROOF 09 LİKİT MAT RUJ

Herkese merhaba!
Bugün Pastel'in Day Long Lipcolor Kissproof isimli likit mat ruj serisinden 09 numaradan bahsedeceğim.
Bu ruju mezuniyetimde kullanmak için Gratis indirimden almıştım. Aslında bu seriden almak istediğim renkler 15 ve 20 numarasıydı, haliyle bulamadım.
Aradığım kırmızıyı kesinlikle buldum ve hayatımın kırmızı ruju diyebilirim o kadar güzel!
Sünger aplikatörlü bir ambalajı var. Kokusu hoş. Renkten ötürü sürümü çok dikkat gerektiriyor kuruyup matlaşma süresi çok kısa bu yüzden de yanlış bir hamle de temizlemeniz çok çok zor olabilir :)
Görüldüğü üzere çok iddialı bir kırmızı. Her ten renginde mükemmel durur diye düşünüyorum!
Benim dudaklarımda duruşu ise bu şekilde.
Rujun indirimsiz fiyatı : 21₺
İndirimli : 13₺'ye almıştım.

Diğer yazımda görüşene kadar hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder