Blogda Ara

31 Mart 2016 Perşembe

AVON PERFECTLY MATTE LIPSTICK MARVELOUS MOCHA

Selam! Bugün daha önce şu yazımda da incelemesini yaptığım Avon Perfectly Matte Lipstick'lerden söz edeceğim. Daha doğrusu Marvelous Mocha renginden.

Rujun ambalajını çok beğendim. Kadifemsi bir dokusu var, bir mat ruj ambalajı için gayet ince düşünülmüş. Siyah-gümüş renklerde. Kapağın üst kısmı şeffaf ve içinden rujun rengini görebiliyorsunuz. Ambalaj sağlam, tık diye kapanma sesi geliyor ve bu benim için özellike Wet'n Wild rujları kullandıktan sonra baya önem arz etmeye başladı. Rujun üzerinde ise AVON yazısı var, gayet hoş.

İsmi Marvelous Mocha ama tam bir mocha değil bence renk olarak. Daha çok nude diye tabir ettiğimiz rujlardan içinde kahverengilik var. Dudakta kalıcılığı 2-3 saat kadar bir süre, kokusu muhteşem. Mat ama dudakta çok kremsi yapıda. Dudaklarınızı birbirine sürdüğünüzde resmen kayıyor. 2-3 saat dudağımda kalınca dudaklarımı fena şekilde kuruttu ve ruju sildiğimde dudaklarım buruş buruş olmuştu, üstelik rujdan önce dudaklarımı nemlendirmiştim.

Swatchu ise bu şekilde, rujun altında ki etiket rengiyle çok alakasız.

Dudağımda duruşunu ise ben çok çok sevdim. Buğday tenlilere mükemmel olacak bir ruj! Fiyatı indirimli katalogda 13₺ gerçek fiyatı 25₺.

Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder