Blogda Ara

5 Mart 2016 Cumartesi

GOLDEN ROSE SELECTIVE COLOR EYESHADOW PALETTE 02

Uzun zaman önce yazacaktım bu paletin yazısını fakat hiç fırsat bulamadım. Bu paletin renklerine vuruldum, Golden Rose'un sitesinden online olarak 34,50₺'ye edindim. Şimdi hemen görsellere geçelim.

Ürünün dış paketlemesi çok şık. Mat zemin üzerine parlak harflerle GR yazılmış. Ortasında da paletin ismi var. İçindekileri görmeniz amacıyla arka kısmını da koyuyorum. Bende ki 02 numaralı palet.





Paketini açtığınızda çok şık siyah mat oldukça sade üzerinde gold yazılar olan bir ambalaj karşılıyor bizi.
12 renkten oluşan yarı mat yarı ışıltılı bir palet. Renkleri günlük kullanıma çok çok uygun. Genelde çok doğal kahve tonlarından oluşuyor.

İçerisinden iki taraflı sünger uçlu bir fırça çıkıyor. Fırçasını pek sevemesem de yine de palette bulunması benim için bir artı. Palet çok fazla tozutma yapmıyor. Pigmentasyon açısından ise ortanın biraz üzerinde seviyedeler. Far bazıyla daha iyi sonuç vereceğini düşünüyorum.
Benim en sevdiğim kısmı renklerinden sonra kocaman bir aynasının olması. Yanınızda taşıyabileceğiniz boyutta. Rahatsız edici bir kokusu yok. Benim günlük makyajda en fazla kullandığım palet. Diğer renklerini de almayı düşünüyorum.
Bu palet hakkında sorularınız varsa bana yorumlardan ulaşabilirsiniz.
Herkese iyi haftasonları!

2 yorum:

  1. Selaam😇,burda kullandığın eyelıner nedir acb 🙈👌😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)) Catherine Arley Dipliner kullandım.

      Sil