Blogda Ara

10 Mart 2016 Perşembe

MİNİ ALIŞVERİŞ (DEICHMANN,FLORMAR,GRATIS)

Merhaba arkadaşlar. Bugün, geçen hafta yaptığım alışverişi sizinle paylaşacağım, hemen fotoğraflara geçiyorum.

Flormar Nail Art Brush Set: Öncelikle Flormar'dan nail art fırça setini satın aldım. İçerisinde 5 tane fırça 1 tane de noktalama kalemi bulunuyor. İndirimden 10₺'ye aldım normal fiyatı 15₺. Sizde tırnaklarınıza desenler çizmeyi seviyorsanız kesinlikle edinmeniz gereken bir set.

Pastel Daylong Lipcolor Kissprof 09 : Pastel'in bu 09 numaralı mat likit kırmızı rujunu aldım. Efsane bir ruj, o kadar kalıcı ki silerken dudağınızdan kazımanız gerekiyor. Mezuniyetim için Gratis kadınlar günü indiriminden 14₺'ye aldım.



Deichmann'dan ise bu marjinal ayakkabıyı aldım, aslında bi bakıma holografik diyebiliriz. Güneşte gri,lila, siyah, gümüş, yeşil, mor gibi renkler oluyor. Işığa göre renk değişiyor. Fikir sahibi olmanız açısından bir kaç fotoğraf daha ekliyorum.

 Bence anladınız ne demek istediğimi :D. Benim ki 38 numara. Fiyatı 70₺. Ürüne bu linkten ulaşabilirsiniz!

Benim alışverişim bu kadardı. Okuduğunuz için teşekkürler. Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder