Blogda Ara

9 Mart 2016 Çarşamba

TIRNAK STICKERI İLE NAIL ART

Merhaba arkadaşlar. Dün yaptığım nail artı sizlerle paylaşmak istedim. Beyaz oje ve iki adet tırnak stickeri kullanarak yaptığım nail artımın fotoğrafları bu şekilde.


Flormar tırnak stickerlarından 003 numara ve Golden Rose Paris ojenin 04 numarasını kullandım.
Ojeyi iki kat sürdüm. Yüzük parmağıma ise sadece base coat sürüp üzerine stickerı yapıştırdım, fazla gelen kısımları katlayıp törpü ile kopardım.
Sonuç bu şekilde. Hem uğraştırmayacak, hem de çok çok hoş gözükecek bir nail art.

Birçok kişi nasıl yaptığımı sordu sticker dediğimde ise şaşırdılar. Bu ikinci günü ve soyulma vs. bir problem yaşamadım, hatta nasıl çıkaracağım diye düşünüyorum :))
Normal fiyatı 7,90₺ ben indirimden 3-4₺ gibi bir fiyata almıştım. Sormak istediklerinizi yorumlar kısmından bekliyorum. Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder