Blogda Ara

24 Mart 2016 Perşembe

ESSENCE 21 KEEP CALM AND BERRY ON TEKLİ FAR

Herkese merhaba bugün Essence'in 21 numaralı Keep Calm and Berry On isimli tekli farı hakkındaki düşüncelerimi yazacağım.

Ambalajı şeffaf plastik üzerine siyah harflerle yazılı. Rengi görebiliyorsunuz gayette sağlam pratik bir ambalaj.

Gördüğünüz gibi aynası yok, farın alt kısmı yükseltili ve yükseltili kısma fırçanızı dokundurursanız daha pigmentli bir renk oluyor. Yapısını çok sevdim, çok çok koyu bir renk vermiyor fırçanız ıslak olmadığı sürece. Crease bölgesine harika bir gölge veriyor, etkisine bayıldım! Bu renklerde hiç farım yoktu ve benim ilk Essence farım.

Yukarıda gün ışığında görmüştünüz, işte bu da güneşte ki görünümü. İçinde belli belirsiz ışıltılar var kesinlikle sim değil hatta sedef bile diyemiyorum çünkü çok çok az. Far çok çok yumuşak. Kalıcılığı primerla desteklediğinizde harika olacaktır.

Ürün 2,5 g. Gratis'lerden 6₺'lik fiyatıyla edinebilirsiniz. Bu fara gerçekten bayıldım diyebilirim. Hatta yakında bununla bir makyaj da gelecek takipte kalın! Kendinize iyi bakın hoşçakalın! Unutmadan! Bana yorumlar kısmında ulaşabilirsiniz ^.^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder