Blogda Ara

1 Nisan 2016 Cuma

MEZUNİYET MAKYAJI / ÖZEL GÜN MAKYAJI BORDO-SİYAH

Mezuniyetim yaklaşırken hatta mezuniyetime ramak kala bu yazıyı yazmak istedim! Haftaya Çarşamba liseden mezun oluyorum ve balo için neredeyse aylarca makyaj denedim. Hani hepimiz o gün en güzeli olmak isteriz ya eheh ^.^ Size tavsiyem birazcık bile olsa makyaja yeteneğiniz varsa mümkün oldukça kuaföre gitmeyin, hele bilmediğiniz kuaföre o gün için asla! Pembe elbisenizle mavi ışıltılı göz makyajınızla(!) baloya katılmak istemezsiniz değil mi? Ne konuştum ama! Hadi başlayalım!

Beni Instagram'dan takip edenler varsa bu makyajı mutlaka görmüştür. Hesabımı takip etmek için tık tık! Makyaj gerçekten çok çok basit. Öncelikle bant yöntemini kullanıyoruz. Gözümüzün kenarlarına bantı çektikten sonra önce açık renkli bir far uyguluyoruz. Sonrasında gölge vermek için sıcak tonlu bir kahverengi kullanıyoruz, geçiş rengini bitirdikten sonra bandın kenarlarına doğru bir üçgen çiziyoruz ve içini siyah farla dolduruyoruz. Size önerim bu aşamada fırçanızı ıslatın, daha yoğuk renk elde edeceksiniz ( ben her ne kadar  ıslatmadan yapmış olsam da :P ). İç kısımlara ise ben iki far kullandım birisi burda bahsettiğim Essence - Keep calm and berry on diğeri ise burda bahsettiğim Golden Rose'un far paletinde ki 4. sırada yer alan bordo renk. Eyeliner çekip kuyruk kısmını siyah kısımla birleştirdim. Farları karıştırdım, çok renkler birbirine geçsin istemedim çünkü bu görüntüyü çok seviyorum! Rimel sürüp, siyah kalem çektim. İşte bu kadar! Hem para verip hem de içinize sinmeyen bir makyajdansa kendiniz yapın!

Umarım o gece dilediğiniz gibi geçer! Hepinizi çok seviyorum!
Hoşçakalın! :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder