Blogda Ara

12 Mart 2016 Cumartesi

OMBRE DUDAK NASIL YAPILIR? (OMBRE RUJ) ESSENCE 05 SOFT BERRY & AVON PERFECTLY MAT RUJ POSH PETAL

Başlık çok mu uzun oldu derken direkt yazıya girmek daha iyi olacak diyip başlıyorum!

Dün şu yazımda da bahsettiğim Essence'in 05 numaralı Soft Berry isimli dudak kalemini yine dün aynı yazıda bahsettiğim Blistex'in Med Plus isimli nemlendiricisinin üzerine uyguladım. Bu kaleme bayıldım. Sürümü yumuşacık ama kırılacak kadar değil, rengi harika, nemlendirici üzerine sürdüğünüzde çok kurutmuyor. Alt dudağın orta kısmını süremedim gibi geldi derken falan uğraşa uğraşa çıkardım. Sonra ombre yapmak geldi aklıma.

Bende iç kısımlara Avon'un testerını satın aldığım mat serisinden Posh Petal isimli ruju kullandım. Posh Petal'in duruşuna bu yazımdan ulaşabilirsiniz. Posh Petal, normalde hiç hiç sevmediğim bir rujken, bu şekilde kullanabiliyorum.
Evet kalemin ve rujun da renkleri bu şekilde.

Herhangi bir sorunuz, öneriniz, isteğiniz varsa yorumlar kısmından bana ulaşabilirsiniz. Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder