Blogda Ara

21 Mart 2016 Pazartesi

COSMETICA KADINLAR GÜNÜ İNDİRİMİ ALIŞVERİŞİ

Okul sebebiyle  biraz gecikmiş bir yazı ile karşınızdayım. Cosmetica.com'dan sipariş ettiğim 3 ürün hakkında yazacağım bu sefer. Hemen alışverişe geçelim!

Ürünler böyle bir paket içerisinde geldi.
1. GARNIER SAF&TEMİZ MICELLAR KUSURSUZ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU KARMADAN YAĞLIYA & HASSAS CİLTLER

Garnier makyaj temizleme suyunun çok övüldüğünü duyunca bir de indirimde olduğunu görünce almak istedim.
Ürünün vaatleri: Makyajı temizlemesi, cildi matlaştırması, cildi arındırması. Normal fiyatı 20₺ indirimden 10,20₺'ye aldım. Paketlemesi gayet iyiydi, baloncuklu poşete sarılmış, ağız kısmı ise bantlanmıştı.

Performansına gelecek olursak BA-YIL-DIM. Cildimin resmen pürüzsüzleştiğini hissettim. Fondöten, bronzer, pudra hepsini harika bir şekilde temizledi. Göz makyajı için de denedim fakat rimel ve eyelinerı tam olarak çıkaramadı. 400 ml. ve baya gidecek bir ürün. Karma bir cilde sahip olduğum için benim için biçilmiş kaftan.

2. NOTE MATTIFYING EXTREME WEAR FOUNDATION 01 BEIGE

Karma ve yağlı ciltlerin en sevdiği fondöten tabii ki mat olanlar. Herkes gibi bende bayılıyorum. Note markasını da indirimde olduğu için denemek istedim. Denemeden alsam da rengi bana tam oldu. İlk sürdüğümde beyaz gözükse de biraz bekleyince zamanla cildime oturdu ve bütünleşti. Birkaç kez kullandım ve kadifemsi yumuşacık harika bir his bırakıyor yüzde. Kokusu muhteşem. Şık bir ambalajı var. Cam gibi gözükse de plastik bir ambalajı var. Pompalı bir fondöten. SPF 15, sedir ağacı yağı, A,B,E vitaminleri içeriyor. 35 ml. Sarı alt tonlu bir fondöten. Paraben içermiyor. Normal fiyatı : 34,90 ben indirimden 17,40'a aldım! Evet mükemmel bi indirim yuppi!!

3. CLEA 50'Lİ DİSK PAMUK

Bu markayı daha önce denemesem de pamuk sonuçta diyip iki paket sipariş etmiştim. İşlevini gayet yerine getiren bir ürün. Memnun kaldım. Bu ürünü indirimsiz aldım, fiyatı çok uygun. 1,50₺

4. UNIVITA NAR ÇEKİRDEĞİ YAĞI & TATLI BADEM YAĞI

Bu yağları da firma denemem için göndermiş burdan teşekkürlerimi iletiyorum!

Cosmetica'dan yaptığım alışverişte e-mail'ime defalarca cevap alamamam dışında memnun kaldım. Müşteri hizmetleri daha ilgili olmalı. Yazımı buraya kadar okuduysanız çook teşekkür ederim! Güzel kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder