Blogda Ara

28 Mart 2016 Pazartesi

H&M FACE SCULPTUR PALETTE / H&M KONTÜR PALETİ

Ben geldim! H&M kontür paletini anlatacağım bugün size hemen fotoğraf gelsin!

Paketin içerisinde 4 ürün bulunuyor. Birincisi somon, pembe, şampanya tonlarında bir highlighter, hemen yanında biraz soluk pembe bir allık var, üçüncü renk ışıltılı bir bronzer, son renk ise tam bir kontür rengi. Ürünün ambalajı şeffaf, siyah yazılı. Ben sade ambalajları sevdiğim için bu da gayet hoşuma gitti.

İlk 3 renk baştan sona doğru azalarak ışıltılar barındırıyor. Son renkte ise bir iki tane falan ışıltı görebiliyorsunuz ama yüzde asla belli olmuyor bu nedenle mat diyebiliriz. Flaşlı fotoğrafına geçelim hemen, orada daha ayrıntılı görebiliriz ışıltıları.

Ürünlerin performansını değerlendirecek olursak; Aydınlatıcı mükemmel! Çok fazla pigmentli, harika bir etki bırakıyor. Allık kullanmayı sevmem ve kullanmam normalde bunu denemek için kullandım pigmentasyonu en düşük olan ürün bu, fırçalarla ıslatılıp far olarak deneyeceğim bir de. Üçüncü rengi beyaz tenliler çok sevecek diye düşünüyorum yüze çok doğal bir bronzluk katıyor. Son ürün ise kontür için harika, ben çok sevdim. Palete H&M mağazalarından 16,99₺'lik fiyatıyla ulaşabilirsiniz.

HOŞÇAKALIN!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder