Blogda Ara

4 Mart 2016 Cuma

WET'N WILD MEGALAST MOCHA-LICIOUS RUJ


Merhaba arkadaşlar! Bugün size Wet'n Wild Megalast serisinden ülkemize yeni gelen(1 ay falan) 3 rujdan birini anlatacağım. Rujun ismi Mocha-licious. Öncelikle rujun ismine bayıldım ben. Hem fotoğrafları görelim.

Rujun rengi alttaki etiket renginde gayet net görülebiliyor. Ambalajını sevmediğimi daha önce de söylemiştim. Kapağı çantada vs açılabiliyor, dikkatli kullanamazsanız kırılabiliyor. Kokusunu da sevmediğimi biliyorsunuz.

Rengini anlatmak çok zor. Kahvemsi fakat kızıllıkta içeriyor gibi. Anlatamayacağımı bildiğim için susuyorum :D

Rujun güneşte swatchu bu şekilde.

Güneşsiz normal gün ışığında ise bu şekilde. Tam olarak rengi bu.

Dudağımda duruşu bu fotoğrafı çekerken böyleydi, fakat bugün sürdüğümde ise kahverengiye çok çok yakındı. Gerçekten anlamadım :D. Ben iki halini de sevdim. Fiyatı 10,90₺. Ürüne Gratis'lerden ulaşabilirsiniz.

Güzel kalın!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder