Blogda Ara

7 Mart 2016 Pazartesi

YENİ BAŞLAYANLAR İÇİN MAKYAJ / UYGUN FİYATLI ÜRÜNLER

Merhaba arkadaşlar. Bu yazım makyaja yeni başlayanlar için gelsiiin (alkışlar, tezahüratlar) ! Evet makyaj yapmaya karar verdiniz ama sizin için uygun olan ürün ne, ne renk yakışır, ne nereye sürülür vs gibi sorularınız var. Bende bunları sizlere ürünler üzerinden anlatacağım. İlk ürünümüz gelsin!

Bence far kullanımında bu tarz kemik rengi bir far kullanmalısınız, başlar başlamaz siyahlar kahverengiler, morlar sizin için hiç mi hiç doğru bir tercih değil! Göz kapağınızda renk eşitsizlikleri, damarlı görünüm vs. varsa bu far hem görünümü düzgünleştirecek, hem de aydınlık bir görünüm sağlacak! Bu işlem için benim önerdiğim far; Wet n Wild - Creme Brulee 6,90₺'lik fiyatıyla Gratis'lerden edinebilirsiniz!

BB krem! Fondötenler yerine BB krem kesinlikle yeni başlayanlar için harika bir seçim. Fondöteni yayamayabilirsiniz, ten renginizi tutturmanız zor olabilir. BB kremler ise daha ince yapılı renkli nemlendirici tarzı kullanması kolay olan ürünler. Ve fondötenlerden daha az zararlı. Benim tercihim Garnier BB Krem. Bu ürünü birçok yerde bulabilirsiniz fiyatları uygundu ama hiç hatırlamıyorum ne kadara aldığımı. İki ton seçeneği var. Ten renginiz açıksa açık tonu, koyu tonsa orta ton olanını almanızı tavsiye ederim.

Kapatıcı. Birçok markada birçok renk seçeneği olan, kimisinin vazgeçilmezi olan bu ürün yeni başlayanlar için biçilmiş kaftan. Sivilce sorunları, kızarıklıklar, gözaltı morlukları, renk eşitsizlikleri vs. sorunlarınız varsa kesinlikle almalısınız. Hatta yoksa da almalısınız, aydınlık bir görünüm verdiği için sabahları sizi daha uyanık ve daha canlı gösterecek! Benim önerim öğrenci bütçesini de düşünereek; Essence Stay All Day Concealer. Fiyatı gayet uygun, Gratis'lerden ulaşabilirsiniz.
Normal fiyatı sanırım 11₺ gibi bir şeydi fakat ben indirimde 5,50 ₺'ye almıştım ve çok memnunum.

Kirpik kıvırıcı! Ok gibi kirpikler istiyorsak hemen bir tane ediniyoruz kızlar. Maskara sürmeden önce kullanıyoruz. Ve maskarayı sürdüğünü zaman farkı farkedeceksiniz! Benimkinin markasını unuttum çok önce almıştım fakat Watsons ve Gratis'lerde 7-8₺'ye bulabileceğiniz bir ürün.

Kesinlikle maskara! Fiyatı :11,50₺ indirimlerde 6,90₺.

Tabii ki göz kalemi! Eminim bunu birçoğunuz kullanıyor. Ben yine de yazmak istedim. Fotoğrafta ki ürün Maybelline The Colossal Kajal 12H Extra Black göz kalemi. Fiyatı 10₺. Arkadaşımın tavsiyesi üzerine almıştım fakat fiyatını hak etmiyor. Kalıcı değil akma yapıyor, asansörlü bir kalem. Bunu bulabildiğim için bunu fotoğrafladım fakat size Emily, Golden Rose, Flormar gibi markaların göz kalemlerini öneririm. Gratis'lerde Watsons'larda bulabilirsiniz. Fiyatları 4-5₺ arası.

Rujlar! Galiba benim en en sevdiğim kısım. Makyaja yeni başladıysanız kırmızı, mor, bordo rujlar yerine daha doğal tonları tercih edin. Nude şeftaliler, pembeler, gül kurusu tonları.. Kesinlikle çok hoş duracaktır ve sürerken zorlanmayacaksınız ve hata yapsanız bile bir kırmızı ruj kadar belli etmeyecek ve hatayı düzeltmesi kolay olacaktır! Benim tavsiyelerim:
Essence- Natural Beauty
Essence- On The Catwalk (biraz koyu olsun diyorsanız)
Essence- Love Me
Essence- Barely There!
Essence rujların fiyatları Gratis'lerde 8₺ Yazısına ulaşmak için tıklayın.

Maybelline- Feel Pink Fiyatı : 22₺ fakat indirimlerde 13,50₺'ye kadar düşebiliyor. Yazısına ulaşmak için tıklayın.

Golden Rose Perfect Shine: 239 / 240 Fiyatı : 11,90 indirimlerde 6,90₺ Yazısına ulaşmak için tıklayın.

Benim sizler için önerilerim bu kadardı. Sormak istediğiniz herhangi birşey olursa bana yorumlar kısmından ulaşabilirsiniz. Makyaj yaparken eğlenmeyi unutmayın! Güzel kalın!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder