Blogda Ara

11 Mart 2016 Cuma

ALIŞVERİŞ (H&M - GRATIS)

Merhaba kızlar. Bugün okul çıkışı Avm'ye uğrayıp ufak tefek şeyler aldım. Fotoğraflara geçelim!

Böyle pembe renkli bir sünger. Bu benim ilk süngerim. Hiç denemedim. Bu arada Görkem Karman'ın Beauty Blendar'a muadil olan beyaz renkli olan. Ben onu bulamadığım için pembesini aldım, muadil olan bu değil.
Gayet yumuşak bir dokusu var. Daha önce sünger kullanmadığım için pek yorum yapamayacağım ama en kısa sürede kullanıp ayrı bir yazı yazacağım! ^.^ Unutmadan fiyatı 7₺.

 Blistex Med Plus'ın stick versiyonunu aldım. Kuru ve Çatlamış Dudaklara Rahatlatıcı, Ferahlatıcı, Onarıcı Etki vaadediyor. Şu yazımdada bahsettiğim Neutrogena lip balmlar benim favorim ama bunu da seveceğimi umuyorum. Ama yerini alabilir mi bilemeem.
Hafif sarı renkli bir lip balm. Dudakta tamamen şeffaf görünüyor ve sürdükten 2-3 saniye sonra dudaklarınızda mentol etkisi hissediyorsunuz. Kokusu çok hoş değil ama çok çok fazla rahatsız edici de değil. Hatta adını yanlış hatırlamıyorsam Ben-Gay diye bir kas gevşetici krem vardı ona benzettim kokusunu.
Ürün 4,25g. Gratis'ten 9,90₺'ye aldım ^.^

Ve uzuuuun zamandır merak ettiğim, youtube videolarında iç geçirerek baktığım ama asla bulamadığım bir kalem. Essence- 05 Soft Berry. Gratis'e çok sayıda gelmişti bende hemen bir tane aldım. Yumuşacık sürümü var. Rengi cidden efsane. Morumsu, gül kurumsu biraz da kahvelik var gibi. Hatta lilalık bile var gibi, soğuk tonlu bir kalem. Bunu da Gratis'ten 3,75₺'ye aldım.

Kalyon tırnak sertleştirici benim için olmazsa olmaz. Benim ki bitmek üzereyken hemen yedekledim. Fiyatı 6,90₺
Vee bayıla bayıla aldığım Eklips'in pop art makyaj çantası. Tabii ki makyaj çantası olarak değil günlük çanta olarak kullanacağım :D Gratis'ten 12,90₺.

Sorularınız için yorumlar kısmından bana ulaşabilirsiniz! Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder