Blogda Ara

12 Temmuz 2017 Çarşamba

XP RUJLAR / LİKİT MAT RUJLAR / MAT RUJLAR | İNCELEME

Selam!
Bugün elimde olan farklı serilerden XP marka rujların incelemesini yapacağım.

İlk serimiz;
XP LONG-WEAR LIP GLOSS: XP'nin likit mat rujları kısaca. Bende 3 rengi var. Kullandığım en kalıcı likit mat ruj serisi kendileri. Dişçiye giderken bile bu rujla gidiyorum (tel tedavisi görüyorum) ortodontistim bile markasını sormuştu :D
Ambalajları çok yer kaplıyor, dudakları diğer rujlardan biraz daha fazla kurutuyor, biraz da yapışkanlık hissi var. Kalıcılığı mükemmel, kokuları beni rahatsız etmiyor, renkleri de harika! Şimdi swatchlarına bakalım.
Yukardan aşağıya;
102, 03, 06
Fiyatları da yaklaşık 7-8 ₺ civarı.

İkinci serimiz;
XP MATTE LIPSTICK: Şüphesiz 03 numarası sayesinde herkesin bildiği, denediği ve memnun kaldığı bir seri.
Gördüğünüz gibi ambalajları farklı, XP'nin tüm rujlarında bu var aynı seri farklı ambalajlarda satılabiliyor. Bu pek hoş bir durum değil bence. Kokuları güzel, yapıları muhteşem, sürümleri kolay, mat yapıdalar, kalıcılıkları harika. Gerçekten bi ruj hem bu kadar uygun fiyatlı hem de nasıl bu kadar güzel olabilir? İşte o sorunun cevabı bu seri!
Soldan sağa; 08, 03, 13
03 numarası Mac - Whirl'e muadil gösteriliyor. Renkleri gördüğünüz şekilde.
Fiyatları yine ortalama 7-8 ₺ civarı hatta bazı yerlerde 6₺'ye bile bulabilirsiniz.

Üçüncü ve son rujlarımızda;
XP - LIPSTICK / XP - GOLD LIPSTICK : İkisinden de elimde bir adet olduğu için ikisini beraber yazmak istedim birisi klasik seriden diğeri gold seriden.
 Klasik seride ki satin bitişli gold serisinde ki ise sheer yapıda. Bunlarda renk yoğunluğu daha az, daha nemli rujlar. Kalıcılıkları orta seviyede, kokuları gayet güzel.
Bunlarda bu şekildeler. Yine aynı fiyat aralığında satılıyorlar. Genel olarak XP rujlarını oldukça seviyorum ve günlük hayatımda da kullanıyorum.
Baştan sona; 02, 19
XP'nin stick rujlarının altında renkli lipbalmlar var, rujunuzu sürmeden önce bu kısımla dudaklarınızı nemlendirebilirsiniz, dışarı çıkarken ekstra bir lipbalm'a ihtiyaç duymazsınız, çok hafif renk veriyorlar.
Benim XP markasının rujları hakkında söyleyeceklerim bu kadar. Toparlayacak olursam; uygun fiyatlı, gayet güzel rujlar.
Yorum bırakmayı unutmayın! Hoşçakalıın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder