Blogda Ara

7 Temmuz 2017 Cuma

THE BALM - BETTY LOU MANIZER BRONZER

Bugün üçüncü yazım, sanırım bolca vaktim olduğundan. Her neyse yazın yüzünde bronz bir ışıltı isteyenler için yazıyorum bu yazımı da. Tabii ki kışın da harika duruyor bu tarz ürünler fakat yazın hepimiz daha fazla tercih ediyoruz.
Betty Lou almak aslında hiç aklımda yoktu. Esmerler için highlighter olarak düşünmüştüm hep, o kadar ışıltılı bronzer da olmaz diyordum. Ama bi ara nerden estiyse koydum aklıma ve aldım.
İyi ki almışım! Bunu sürünce Mary Lou kullanmaya bile gerek duymuyorum. Hem ışıltılı hem bronz. Yüzüme harika bir sıcaklık katıyor. Ambalaj zaten klasik Balm ambalajı içerisinde aynası mevcut yanınızda taşımaya oldukça müsait.
Bu ürünü çok amaçlı kullanabilirsiniz. Bronzer, allık, göz farı hatta esmerseniz aydınlatıcı. 
Benim tenimde duruşu böyle. Oldukça ışıltılı sıcak bir kahve-bronz. Bu ürüne önyargılı davrandım ama aldığımda kontrollü uyguladığımda benim beyaz tenimde harika durduğunu gördüm.
Kalıcılığı harika. Evden çıkmadan önce makyajımı yapıyorum, geldiğimde hala duruyor. Çok uzun kalmışsam dışarıda sadece biraz azalıyor ki o da göze batacak bir detay değil.
Son olarak yüzümde duruşunu göstermek istedim. elmacık kemiklerimin altına kontür yapıyormuş gibi uyguluyorum şakaklarıma da biraz gezdiriyorum fırçamda kalanı. İki farklı ışıkta çektim. Ben bu ürünü oldukça sevdim. 
Fiyatı: 50-60 civarı olması gerek, Gratis'lerde satılıyor.
Siz ne düşünüyorsunuz? Benimle yorumlarda paylaşmayı unutmayın.
Hoşçakalın!

2 yorum: