Blogda Ara

6 Temmuz 2017 Perşembe

PRETTY BY FLORMAR SINGLE MATTE EYESHADOW 06 PEACH DREAM / TURUNCU FAR

Selam! Turuncu far sevenler toplansın!
Flormar'ın Pretty serisi ayrı olarak Gratis'te satılıyor. Kocaman bir standı vardı gözüme bu turuncu far çarptı son iki tane kalmıştı birini ben aldım. Rengin adı 06 peach dream. Ambalajı oldukça sağlam. Oldukça da uygun fiyatlı bi tekli far.

Far 3.5 gr. Oldukça sıcak içinde hafif altın ışıltılar olan çok güzel bir turuncu. Kadife gibi bir yapısı var ve oldukça pigmentli. Fırçayla uygulandığında da aynı rengi alabiliyorsunuz.
Tek seferde elde ettiğim pigment bu şekilde. Kokusu hafif. Kalıcılık olarak orta diyebilirim. 4 saat falan kalıyor ama ondan sonra rengi biraz azalmaya başlıyor far bazı ile kullanılırsa daha iyi sonuç vereceğini düşünüyorum.
Bileğimde ki swatchı ise bu şekilde.
Fiyatı: 10₺
Ben bu farı çok sevdim. Siz kullandınız mı veya bu far hakkında neler düşünüyorsunuz? Benimle paylaşın! Hoşçakalıın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder