Blogda Ara

18 Temmuz 2017 Salı

ATTRACTIVE COSMETICS FAR PALETİ / EYESHADOW PALETTE | ALIEXPRESS ALIŞVERİŞİM

Merhaba!
Bugün gördüğüm andan beri aşık olup Aliexpress'ten sipariş ettiğim Attractive Cosmetics'e ait olan bir far paletinden bahsedeceğim. Hemen yazıya geçelim. Bol fotoğraflı bir yazı olacak!
Ürünün böyle bir kutusu var. İlk geldiğinde etrafı beyaz köpüklerle iyice paketlenip bantlanmıştı.
İçeriği kutusunun arka kısmında yazıyor. Maalesef içeriği pek temiz değil ama Chanel'in bir ürününde 5-6 çeşit zararlı içerik bulunduğunu göz önüne alırsak çokta şaşırtmadı.
Paketi sağlam sert bir siyah plastik üzerine beyaz marka ismi yazılı.
Ah işte o gönlümü çalan görüntü! Güzelliğine bakar mısınız!? Paletin tek eksiği aynasının olmaması sanırım, ama fiyat açısından bakarsak o kadar olur diyebiliriz.
Palet 12 renkten oluşuyor. Benim almamda ki en büyük etken alt sıraydı. Palet ışıltılı ve mat farlardan oluşuyor.
Üst sıra daha açık tonlar barındırıyor, orta sıra daha bronz ışıltılı tonlar, alt sıra ise mat yapıda farlar. Bu arada o bordoya bayıldınız biliyorum :D !
Farların yapısı muhteşem. Mat renkler bile oldukça kolay karıştırılabiliyorlar, hemen dağılıyorlar. Oldukça yumuşaklar, kötü kokuları yok sadece biraz plastik kokuyor o da ambalajından ötürü ama burnunuzu yaklaştırıp koklamazsanız o bile yok.
Palet o kadar güzel ki fotoğraflamalara doyamadım :D. Tozutma konusuna gelirsek aşırı bi tozutmaları yok sadece mat farlar ışıltılı olanlara oranla daha fazla tozutuyor diyebilirim.

 Paleti Aliexpress'ten Cocomin Store isimli kullanıcıdan aldım. Teslim süresi 17 gün falan sürdü. Güzelce paketlenmişti daha önce de dediğim gibi, mesajlarıma da gayet yanıt verildi.
Farklı ışıklarda swatchlarını görüyorsunuz. Gerçekten tüm renkler mükemmel pigmente sahipler. Palette gördüğünüz rengi göz kapağınıza rahat bir şekilde taşıyabiliyorsunuz. Kalıcılıkları güzel fakat far bazı ile desteklenirse daha güzel olur diye düşünüyorum. Yaptığım iki makyajı da fikir olması açısından aşağıya bırakıyorum fiyatı 17-20 ₺ arası bir şey. Gümrük sorunu da yaşamadım. Yorum bırakmayı unutmayın, hoşçakalın!

4 yorum:

  1. Artık yurtdışı kozmetiği yasaklandı diye biliyorum fakat gene de ben hala güvenemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet zaten yasak ama sözde yasak gibi biraz:)

      Sil