Blogda Ara

11 Temmuz 2017 Salı

VICTORIA'S SECRET - BEAUTY RUSH FLAVORED GLOSS STRAWBERRY FIZZ

Parlak dudaklar IN mat dudaklar OUT!
Her ne kadar mat rujlara özellikle likit mat rujlara bayılsam da yazın gelmesiyle hiç mat ruj sürmek istemiyorum, dudakları kurutuyorlar falan hem yazın uğraşmak istemiyorum ya nemli bir ruj sürüyorum yada lipgloss.
Victoria's Secret markasının Beauty Rush Aromalı Gloss'larından Strawberry Fizz rengi. O kadar güzel bir gloss ki! Yapış yapış değil, çok parlak (içerisinde simler var), rengi çok tatlı, ve tadı mükemmel!
Evet gerçekten tadı mükemmel :D Ağzınızda çilek tadı bırakıyor ve buram buram çilek kokuyor.
Uygulaması pratik. Kapağını çıkarıp direkt uygulayabiliyorsunuz. Kalıcılığı güzel, zamanla parlaklığı giderek simler kalıyor tazelemezseniz.
Uygulama kısmı tam olarak böyle.
Bir de farklı bir ışıkta fotoğraflamak istedim. Beauty Rush serisi hala satışta mı bilmiyorum sitesinde göremedim.
Fiyatı : 37₺
Duruşu bu şekilde. Yorum bırakmayı unutmayın!
Hoşçakalıın! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder