Blogda Ara

22 Temmuz 2017 Cumartesi

AVON LUXE LUXURIOUS NUDE FAR PALETİ

Merhaba!
Günlük makyajda kullanmak için far paleti arayanlar, ben pek beceremiyorum far sürmeyi diyenler için bir yazı yazıyorum.
Avon'un LUXE serisinden bir far paleti. Birçok renk alternatifi mecvut bendekinin ismi Luxurious Nude.
Aslında ambalajı çok güzel bir rose-gold ama fotoğraflarda hiç bir şekilde yansıtamadım hep altın rengi çıktı.
3 ışıltılı, 2 mat renkten bir aplikatör ve bir aynadan oluşuyor palet. Dizaynı oldukça gösterişli.
Işıltılı sarımsı beyaz, boz mat kahverengi, ışıltılı pudra pembesi, mat siyah ve gold ışıltılı koyu zeytin yeşili renklerden oluşuyor. Günlük kullanmak için oldukça ideal.
 Farların pigmentleri güzel, yavaş yavaş uygulaya uygulaya istediğiniz renk yoğunluğunu elde ediyorsunuz, öyle koyduğunuz gibi kalmıyorlar. Karıştırılmaları çok kolay, mat farlarda bile sıkıntı yaşamadım.
İki farklı ışıkta swatchları böyle. İsterseniz far bazı kullanarak renkleri daha da belirginleştirebilirsiniz, kalıcılık konusunda da daha iyi olacaktır çünkü kalıcılığından tam olarak "evet, işte bu!" diyemem :)
Alternatif günlük hafif bir makyajda göstermek istedim sizlere. Nasıl buldunuz? Hafif makyajlardan hoşlananlar, far süremiyorum diyenler için alternatif olsun.
Fiyatı : 52₺ indirimlerde yakalarsanız daha uygun fiyatlara geliyor.
Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder