Blogda Ara

31 Temmuz 2017 Pazartesi

MAC - STONE MATTE RUJ İNCELEMESİ

Selam!
Bugün favori rujlarımdan olan Mac Stone'un incelemesini yapacağız. En sevdiğim rujlarım arasında ilk 3'e girer o kadar çok seviyorum. Tabii bunun sebebi eşsiz rengi!
Ürünün ambalajı bu şekilde. Klasik, sade, oldukça şık. Kalite akıyor derler ya o cinsten :D
Stone mat seriden bir ruj. Taş anlamına geliyor ismi. Kesinlikle beyaz ten istiyor.
Şu görüntü hangimizin kalbini çalmıyor kii? (kalpli göz)
Ruj, sitede tarif edildiği üzere grimsi boz kahverengi. İçinde gri olupta sevmeyeceğim ruj yok zaten. Bu ruj mat ten makyajı, grimsi kahvemsi göz makyajı istiyor ve bolca rimel. Bu ruju sürdüğümde simsiyah giyiniyorum ben, öyle yakıştırıyorum.
İlk Mac rujum ama yapısına bayıldım diyemem, beklentim daha fazlaydı. Çok mat olmamasına rağmen dudakları fazlasıyla kurutuyor çok fazla tazeleme istiyor, alt dudağıma sürdüğümde dudağımı tamamen kapatmadı, iç kısmı boş kaldı ve alttan dudaklarımın pembeliği hala belli oluyordu. Bir de bu ruj efsane kokuyor!
Beyaz tenliyim, saçlarım morken çok yakıştırmıştım kendime şu an kahverengi ve böyle de çok güzel duruyor. Kendime yakıştırıyorum açıkçası. Rujun yapısını ne kadar sevmesem de rengi benim için gerçekten eşsiz!
Dudağımda griliği baskın bir kahve olarak durdu. Size tavsiyem Stone'un kendi dudak kalemini de almanız, çünkü o zaman bu dalga dalga durma ve iç kısmı boyamama problemi ortadan kalkacak ve sürekli tazeleme ihtiyacı hissetmeyeceksiniz.
Fiyatı : 69₺ fakat size fazla geldiyse muadil yazıma buraya tıklayarak gidebilirsiniz!
Siz nasıl buldunuz?
Yorum yapmayı unutmayın. Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder