Blogda Ara

24 Temmuz 2017 Pazartesi

WET'N WILD PHOTO FOCUS CONCEALER KAPATICI E840B LIGHT IVORY

Merhaba!
Wet'n Wild'ın ülkemize yeni ürünlerinden kapatıcısını denemek istedim. Aslında ilgimi maskarası çekmişti ama neden bilmiyorum almadım.
Elimdeki kapatıcılar neredeyse bitmek üzereydi, hem ihtiyacım vardı hemde bu ürünü merak etmiştim. O yüzden aldım.
Bende ki E840B Light Ivory isimli en açık rengi. Zaten bildiğim ve gördüğüm kadarıyla iki tonu vardı.
Ambalajını çok sevdim sade-şık. Üzerinde de minnoş bir tavşan ve "cruelty free" yazısı mevcut, aynısı dış ambalajında da var. Wet'n Wild hayvanlar üzerinde deneyler yapmıyor ve zararlı içeriklerin birçoğunu ürünlerinde bulundurmuyor.
Görüldüğü üzere burda da hayvanlar üzerinde test edilmediğini ve vegan olduğunu belirtmişler. Ürünün kullanım süresi 18 ay. Ürün 8,5 ml. Bir kapatıcı için miktarı diğerlerine göre fazla bu da benim için bir artı.
Ürünün aplikatörü bu şekilde, klasik formda. Sürümü kolay bir aplikatör zaten bu. Ürünün hafif bir kokusu var güzel bir koku denemez ama rahatsız edecek türden de değil, rengini sevdim cildimle bütünleşti.
Burda da sürülüp dağıtılmış halini görüyorsunuzç Kapatıcılığı ortadan yükseğe. Biraz bol uygularsanız muhteşem bir kapatıcılık elde edebilirsiniz ama bana tek kat yeterli geliyor. Yapısı kalın gibi fakat yaydığınızda hem kapatıp hem yok gibi duruyor. Pudramsı bir bitişi var çizgilere dolma yapmıyor, zaten çok fazla sorunlu gözaltlarım yok.
Ürünün içeriğini mutlaka merak edenleriniz olacaktır diye de bunu buraya bırakıyorum :)
Bu ürün benim beklentilerimi karşıladı ve oldukça sevdim, bittikçe alacağım bir ürün oldu.
Normal fiyatı sanırım 20₺ ben indirimde 12₺'ye aldım. Denemek isteyenlerin umarım kafasında az çok bir şeyler oluşmuştur.
Kendinize iyi bakın, bana yorum bırakın!
Hoşçakalııın! :*

2 yorum: