Blogda Ara

20 Temmuz 2017 Perşembe

AVON SUPER EXTEND MASKARA

Selam!
Avon ürünlerini hepimiz illa ki bir zamanlar kullanmışızdır veya hala kullanıyoruzdur. Benim hem memnun olduklarım hem olmadıklarım var elbette ki. Şimdi size yeni denediğim bir rimelinden bahsedeceğim.
Avon Super Extend Mascara. Siyah ambalaj üzerine gold yazıları bulunuyor. Klasik, sade bir ambalaj. Ürün 7 ml.
Uca doğru incelen silikon bir fırçası var. Bu tür fırçalar genelde ayırmayı ve uzatmayı sağlar. Bu maskara da tam öyle. 3 kat sürerseniz hacim veriyor ama ayırma ve uzatma konusunda daha başarılı. Çok kaldırmıyor kirpikleri.
Topaklanma yapmıyor, uç kısmı ile dışta kalan kirpiklere dahi ulaşabiliyorsunuz. Rengi simsiyah. Çok az dökülme yapıyor gün içinde, makyaj temizleme suyu ile kolayca temizleniyor.
2 kat sürülmüş hali. Günlük maskara kullanımını hafif tutmayı seviyorsanız tam sizlik! Veya hacim veren bir maskara üzerine sürerek ayırmak için de kullanabilirsiniz. Kısacası ben bu maskarayı sevdim.
Fiyatını kesin olarak bilmemekle beraber 17₺ sanıyorum.
Siz neler düşünüyorsunuz? Benimle yorumlarda paylaşın.
Hoşçakalıın!

2 yorum:

  1. Güzel duruyor :D Avon ürünlerini bıraktım ben artık kullanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler ben de sevdim bu ürünü ^.^

      Sil