Blogda Ara

6 Temmuz 2017 Perşembe

HEKİMCE KATI HİNDİSTAN CEVİZİ YAĞI / HİNDİSTAN CEVİZİ YAĞININ FAYDALARI / SAÇ BAKIMI

Merhabaa! Bugün Hekimce markasının hindistan cevizi yağı hakkında konuşacağız.
Yağların dış görünümü bu şekilde. Katı formdalar. Hekimce markasının ilk kez bir ürününü deniyorum, güzel bir markaymış internet sitelerini baya gezdim. Şimdi öncelikle;
HİNDİSTAN CEVİZİ NE İÇİN KULLANILIR?
1 GIDADA : Yemeklerinizde kullanabilirsiniz.
2 CİLT BAKIMINDA : Yüz, el, vücutta nemlendirici görevi görür.
3 TEMİZLEYİCİ OLARAK : Suya dayanıklı makyajlarınızı, çıkmayan rimellerinizi bile çıkarır.
4 SAÇ BAKIMI : Saçları nemlendirip, parlaklık kazandırır.
5 DİŞ BAKIMI : Çeşitli malzemelerle karıştırılarak doğal diş macunu.
6 TIRNAK BAKIMI : Tırnak etletinizi yumuşatır, bir de kırılmaları önleme vaadi var.
Burda benim aldığım markanın ambalajındaki açıklamalar mevcut. A101'den tanesini 15₺'ye aldım. 2 kavanoz aldım ve ben saçlarımda kullandım.
İçinden bir kavanoz hindistan cevizi yağı ve küçük bir plastik kaşık çıkıyor. Bu arada tadı muhteşem! :D
Miss gibi hindistan cevizi kokuyor. Yapısı görüldüğü gibi.
Sıcakta bekletip veya elimde eriterek saç diplerime uyguladım 2 hafta. Ama ne yazık ki saçlarımda dökülme gözlemledim iki seferde. Sonra diplere uygulamadan sadece uç ve boylarına kullandım. Bu şekilde;
Şöyle bir tavsiye vereyim saçınıza yağ uyguladıysanız (herhangi bir yağ) duşa girdiğinizde önce şampuanlayın saçınızı sonra su ile durulayın. Eğer bu şekilde yapmazsanız durulanmadığı için yağ saç diplerinizi tıkar ve bakım yapıyorum derken saçlarınızdan olursunuz, dökülmeler yaşarsınız. :) Neyse sonuca gelelim, boy ve uçlara uyguladım şampuanla yıkadım ama öyle abartıldığı gibi aman aman bi etkisi olmadı bende ekstra yumuşaklık bile gözlemlemedim. Belki bende işe yaramamış olabilir, deneyimlerim bu şekilde.
Siz hindistan cevizi yağı kullanıyor musunuz? Kullandıysanız memnun kaldınız mı? Benimle paylaşmayı unutmayın! Hoşçakalın!!

20 yorum:

  1. Merhaba ama A101.de 20 tl bu hindistancevizi yagi

    YanıtlaSil
  2. Ben bugün aldım kokusu gerçekten muhteşem saçlarıma sürmeyi deneyeceğim 😊

    YanıtlaSil
  3. A101 e gelecegini ogrenince araştırmak:)
    2017 fiyatı 15 tl mis 2019da 20 tl olması normal :)

    YanıtlaSil
  4. Bende aldim yuze uygulaniyor mu bilen var mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ben sabahları 1 tatlı kaşığı içiyorum aç karnına cilde ve sinirlenmeyi önlüyor tavsiye ederim.

      Sil
    2. Saça bakım yapan ve uzamasını hizlandiran birşey sadece kıllar icin kullaniması gerektiğini dusunuyorum yuz killarini güçlendirebilir istenmeyen bıyık sakal durumu yaratabilir tavsiye etmem

      Sil
  5. Kirpiklere uygulanıyor mu bilen var mı

    YanıtlaSil
  6. Bende bugün A101'den 20 tl'ye aldım

    YanıtlaSil
  7. Sanki tereyağ gibi kokuyor boylemi olması gerekiyor bilen varmı? Varsa yazabilirmi

    YanıtlaSil
  8. Ben kullandım harika saclarım ilk kulanmada hemen kendine geldi ama bir turlü baska bir yerde bulamıyorum sürekli satış yapan var mı bildiginiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabahları için 1 tatlı kaşığı cilde parlaklık veriyor ve yağ yakıyor metaboliZmayı hızlandırıyor

      Sil
  9. Ben kirpiklerime ve kaşlarıma suruyorum çok iyi geliyor

    YanıtlaSil
  10. kahvede kullanmak istiyorum kulanılırmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kahvede harika oluyor 1 çay kaşığı fincanıza koyun sonra kahveyi koyun Süperrr

      Sil
  11. E öncelikle sağlıklı günler çok güzle bı yağ memnunum bende gayet ama bisye sorcagim cinsl.olarakta doğal bı şekilde kullanabilirmiyiz bilginiz varsa benimle paylaşırmisiniz

    YanıtlaSil