Blogda Ara

9 Temmuz 2017 Pazar

MAYBELLINE VIVID MATTE LIQUID - 55 SINFUL STONE RUJ

Marjinaller toplansın ve ruj keşfi var!
Bugün Gratis'te gezerken çok değişik bir ruja rastladım. Daha önce Vivid Matte Liquid serisinden ruj denememiştim ama yapısının nasıl olduğu hakkında bilgim vardı. Şu konuyada açıklık getirmek istiyorum; "likit mat ruj ama matlaşmıyo bu yeaa" diyen arkadaşlar, ismini okumanız yeterli aslında "Vivid (canlı,parlak) Matte" yazıyor yahu! Oh söyledim rahatladım, devam edebilirim :D
Ruj 55 numaralı Sinful Stone. Günahkar taş manasına geliyor ismi, çok cool.
Nyx- Stone Fox rengine benzettim aslında ama elimde Stone Fox olmadığı için karşılaştırma yapamadım ama sanırım Nyx daha maviyken bu daha gri. Sinful Stone'un yapısı biraz kalın ve katı. Rengi opak yayabiliyorsunuz dudağınıza ama kalem gerektiriyor. Dış köşeleri çizerken zorlandım sadece biraz. Tamamen matlaşmıyor, tazeleme gerektiriyor. Yoğun bir kokusu var, avm kokusunu anımsattı bana :D. Koku hassasiyeti olanlar deneyip alsın.
Rengi gri-mavi arası bir renk. Böyle değişik renkler tam benim renklerim, özellikle içinde grilik barındıran tüm rujlar!
Aplikatörü geniş baya, üst kısmı eğimli. Uygulamayı kolaylaştırıyor.
Fiyatı: 23₺
Bende duruşu bu şekilde!
Ee siz ne diyorsunuz? Mutlaka yorum atın!
Hoşçakalın!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder