Blogda Ara

21 Mayıs 2016 Cumartesi

THE BALM MARY LOU MANIZER AYDINLATICI

Herkese merhaba! Bugün hepinizin bilip kullandığınıza emin olduğum bir highlighterdan bahsedeceğim. Daha önce burda ki alışveriş yazımda da bahsettiğim The Balm Mary Lou Manizer !

Öncelikle diğer Balm ürünlerinde olduğu gibi dış paketlemesi oldukça esprili. Mary Lou'nun suçu ise popüler olmasıymış!

8,5 gr.lık bir ürün. Aydınlatıcı olmasının yanında far olarak da kullanılabiliyor ve büssbüyük bir aynası var.

Şampanya renginde sarımsı bir aydınlatıcı. Bu sebeple sarı alt tonlu kişilerde herkeste durduğundan daha bir güzel duracaktır.

Oldukça pigmentli bir ürün, doğru uygulandığında mükemmel bir sonuç elde ediyorsunuz.

Bu bileğimde ki swatchu. Oldukça ışıltılı fakat simli kesinlikle değil. Yüzde harika bir ışıltı bırakıyor. Özellikle gece makyajlarında!

Ben bu aydınlatıcıyı Eklips'in fan fırçası ile uyguluyorum ve gayet memnunum. Fırça elmacık kemiklerine tam oturuyor. Bu arada Mary Lou ile elmacık kemiklerini, burun ucunu, dudak üstünü, kaş kemiklerini, göz pınarlarını aydınlatabilirsiniz. Pakette belirtildiği üzere tekrar ediyorum far olarak kullanabilirsiniz.

Kalıcık konusunda benden sınıfı geçti. 6 saat civarı yüzümde kalıyor tabii biraz azalarak. Kalıcılığını artırmak istiyorsanız altına ışıltılı bir makyaj bazı veya likit bir aydınlatıcı kullanarak pudra aydınlatıcıyı sabitleyebilirsiniz.

Son olarak benim yüzümde duruşu bu şekilde.
İndirimsiz fiyatı sanırım 50 ₺ ben anneler günü indirimden 32,90 ₺'ye aldım.

Siz bu aydınlatıcı hakkında neler düşünüyorsunuz? Güncel takip için buraya tıklayabilirsiniz!

Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder