Blogda Ara

25 Mayıs 2016 Çarşamba

GOLDEN ROSE VELVET MATTE 28 RUJ

Herkese yeniden merhaba!
Bugün burda da bahsettiğim Golden Rose Velvet Matte serisinden ilk ve tek rujum olan 28 numaradan bahsedeceğiz. Tahminimce çoğumuzda bu serinin en az bir ruju vardır. Çok ün yaptı, çok konuşuldu, çok satıldı, çok alındı, çok bulunamadı. ama ben biraz geç keşfettim. Daha Anneler Günü'nde aldım. Şimdi hemen ruja geçelim.

Ürün bordo-siyah-gold renklerden oluşuyor. Ambalajı dış görünüş olarak normal bir seviyede, fakat kapattığınızda tık sesi gelmiyor, açılmıyor ama bende güvenli ambalaj düşüncesi de uyandırmıyor ki kapağı kapattım ve nasıl olduysa ruj kapağa bulaşmıştı, aynı sorunu Golden Rose'un başka bir serisinde de yaşamıştım.

Rujun üst kısmına bakarsanız kırılan kısmı göreceksiniz. Neyse rengine gelelim. İçinde kırmızılık bulunduran bir mor.  Dudakta tam mor dursa da içten silinmeye başladığında kırmızılaşıyor, ruju sildiğinizde de dudaklarınız kırmızı kalıyor tabii öyle kıpkırmızı değil hafif. Aslında bu ruja bayılıyorum ama neden hep böyle kötü yorumladım bilmiyorum :D . Kalıcılığı 4-5 saat gibi bir şey bir şeyler yiyip içtiğinizde iç kısımlardan silinmeye başlıyor. Dudakta tam böyle pudralı pudralı mat durmuyor. Ama parlak bir ruj da diyemeyiz, yani yarı mat. Kokusu rahatsız edici değil, sürümü kolay.

Rujun bende duruşu bu şekilde, gördüğünüz gibi baya iddialı bir ruj.
Fiyat performans olarak gayet başarılı.
Gratis'ten indirimsiz olarak 20₺'ye aldım.
Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder