Blogda Ara

23 Mayıs 2016 Pazartesi

H&M WEDGE SPONGES / H&M MAKYAJ SÜNGERİ

Herkese merhaba! Sizlere bugün H&M markasına ait süngerden bahsedeceğim.
Ürünün dış görünüşü bu şekilde. Beyaz renkli bir sünger.

Paketinden çıkardığımda birbirine bağlı olarak 8 adet sünger çıkıyor.

Fotoğraf bulanık ama kullanmak için birini koparmıştım, tekrar fotoğraf çekemezdim :( . Bağlıdan kastım bu görüntüydü. Kullanmak istediğinizde koparıp kullanıyorsunuz. Plastiğimsi bir kokusu var, kolay temizleniyor iz kalmıyor.

Yüze krem ve likit ürünleri uygulamak için olduğu yazıyor üzerinde. Süngerin bir parçasını kopardım uygulama açısından güzel ama fondöten ve kapatıcı gibi ürünleri uygularken çizgi çizgi izler bırakabiliyor bu yüzden dikkatli olmalısınız. Yumurta sünger arayışındayken bu da bir ara ürün oldu benim için. Sünger önerileriniz varsa bekliyorum. Beni Instagram'dan takip etmek için buraya tıklayın.

Ürünün fiyatı 7₺

Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder