Blogda Ara

3 Mayıs 2016 Salı

COSMETICA ALIŞVERİŞİ

Herkese merhaba! Geçen hafta veya ondan önce ki hafta Cosmetica'dan kargom gelmişti. Şimdi hemen aldıklarıma göz atalım!

Daha önce bu ve bu yazımda da olduğu gibi ilk olarak gelen paketi göstermek istedim. Cosmetica, sürekli indirimler yapan bir site ve hazır anneler günü indirimi de başlamışken size fikir olması açısından aldığım bir kaç ürünü paylaşacağım.

Ürünler bu şekilde baloncuklu bir poşette geliyor.

Note markasının ürünlerini çok seviyorum özellikle bu Mattfying Extreme Wear Fondötenini. Ürünleri paraben içermiyor ve miss gibi kokuyorlar. Fondötenin yazısını yakında blogda paylaşacağım için çok üzerinde durmuyorum. Bende ki 01 Beige rengi. Ve indirim üzerine indirimli fiyatı: 10,40₺ ben iki tane edindim.
İkinci ürün ise yine Note markasının 06 Mocha renkli göz kalemi. Kalemin indirimli fiyatı: 3,90₺.
Diğeri ise Golden Rose - Miracle Lash maskarası. İndirimli fiyatı: 6,90₺

Ve tester olarak Neutrogena'nın CC kremini ve eyeliner aparat seti göndermişler, tekrar teşekkürler.

Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder