Blogda Ara

10 Mayıs 2016 Salı

ANNELER GÜNÜ İNDİRİMİ ALIŞVERİŞİ ( GRATIS, WATSONS, H&M, FLORMAR, LC WAIKIKI )

Herkese merhaba!
Eminim geçen hafta hepimiz alışverişin dibine vurduk ve mutluyuz :D.
Gerçekten harika bir indirim vardı ama önce kozmetik üzerine açtığım instagram hesabımın linkini vermek istiyorum. Buradan tıklayarak ulaşabilirsiniz! Bu hesapta elimden geldiğinde daha sık paylaşım yapacağım!
Şimdi yazıyı daha fazla uzatmadan aldıklarıma geçelim ( ki zaten uzun olacak :D )
İlk olarak Garnier'nin çift fazlı micellar kusursuz makyaj temizleme suyunu aldım. Bu argan yağlı olanı. Aslında elimde karmadan yağlıya olan versiyonundan vardı ama çok merak ediyordum onun için aldım.
Fiyatı:15,25₺ (indirimli ) (Gratis)

Baştan sırayla;
Wet'n Wild - Sand Storm : 6,50₺ (indirimli) (Gratis)
Golden Rose Velvet Matte 28 : 20₺ (indirimsiz) (Gratis)
NYC Expert Last 449 Creamy Mauve : 7₺ (indirimsiz) (Watsons)

Sonunda bende aldım!!
Wet'n Wild Color Icon Comfort Zone : 12,90₺ (indirimli) (Gratis)


H&M'den ise 5 ₺'ye düşen bu 5'li yüzük setini aldım.

Watsons Diş İpi : 3₺ (indirimsiz)

Flormar Glitter Holographic Silver: 5₺ (indirimsiz)

Emoji Cüzdan: 5₺ (Takıştır)

Bu çantaya bayıldım! Üzerinde ki yazı için  aldım diyebilirim.
LC Waikiki Çanta : 10₺ (indirimsiz)

The Balm Mary Lou Manizer 'ı uzun süredir istiyordum, YouTube'da da artık her video da görünce almak şart olmuştu hazır indirimde varken hemen bir tane kaptım.
Fiyatı : 32,90 (indirimli) (Gratis)

Son olarak ise Maybelline One by One Volum Express Mascara ile kozmetik alışverişimi sonlandırdım.
Fiyatı: 16,75 (indirimli) (Gratis)

Bu sefer son :D. Bu elbiseyi aldım, çok rahat ve tam benim tarzım! Üstelik fiyatı : 15₺ (indirimsiz)

Benim alışverişlerim bu şekildeydi. Sizler indirimden neler aldınız? Benimle yorumlar kısmından paylaşırsanız çok sevinirim! Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder