Blogda Ara

13 Mayıs 2016 Cuma

MEZUNİYET İÇİN GÖZ MAKYAJI / ÖZEL GÜN MAKYAJI ÖNERİLERİ VE YAPILIŞI (3 TANE)

Herkese merhaba!
Mezuniyetlerinizin yaklaştığının farkındayım bende size 3 tane göz makyajı önerisi sunmak istedim. İlkiyle başlayalım!

1.

Birincisi bant yöntemiyle yapılan bu tam cut crease olmayan tam dumanlı olmadan çok fazla iddialı da olmayıp gayet zarif duran bir model. Göz kapağım için öncelikle kapatıcı kullandım, pudra ile sabitledim ki farla iyi karışsın. Göz kapağıma bronzumsu sedefli rengi uyguladım. Köşelere siyah rengi çok yoğun olmayacak şekilde uygulayıp tam göz kapağımın ortasına da sedefli beyaz bir renk kullandım. Bu görüntüyü cidden çok seviyorum, sonra da kısa kuyruklu bir eyeliner çektim maskara uyguladım ve göz içime siyah kalem çektim ( kaşımda ki kalemin uyumsuz olduğunu biliyorum pek hoş durmuyor :/ ) Size önerim makyajınızın kuyruk kısmını kaşınızdan dışarı taşırmayın, bende öyle yapmış olsam da :))

2.

Kuyruklu göz makyajı diyelim buna da. Eyelinerla göz pınarınızın üstt kısmından başlayarak göz kapağı çizginizi takip edecek şekilde bir çizgi çekin ve eyeliner kuyruğu gibi uzatın ve alt kısımdan da bir çizgi çekerek birleştirin. Bundan sonrası çok basit altın rengi bir farla boşluğu doldurun. Eyelinerın kuyruk kısmına gelecek olursak yassı far fırçanıza bir miktar siyah far alın ve eyelinerı çizgiden dışarı taşırmadan dağıtın altın rengi farla karıştırın. Rimelinizi uygulayın, siyah kalem çekin. İşte bu kadar! Basit ve bir o kadar da iddialı bir makyaj olduğunu düşünüyorum.

3.

Bunu daha önce yazmıştım fakat buraya da dahil etmek istedim. Ne de olsa mezuniyet makyajı değil mi :D Bu makyajın yapılışına da buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz!

Ruj seçimi tamamen size kalmış. Herhangi bir sorunuz olursa yorumlar kısmından veya buraya tıklayarak bana Instagram'dan ulaşabilirsiniz.

Merak edenler için makyajlarda kullandığım palete buraya tıklayarak bakabilirsiniz!

Hoşçakalın! Umarım her şey gönlünüzce olur ^.^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder