Blogda Ara

29 Mayıs 2016 Pazar

MİNİ KIYAFET / KOZMETİK ALIŞVERİŞİ

Selam kızlar. Yaklaşık bir haftadır hastayım ciddi anlamda. Boğazım, vücudum berbat durumda. Ama  diğer halime göre biraz daha iyi olduğum için yazmak istedim. Hasta olmadan önce ki yaptığım alışverişten bahsetmek istiyorum.

Öncelikle kıyafet alışverişinden başlayalım. Bu basic gri çan eteği aldım. Fiyatı : 10₺

Bir de aynı modelde olan deseni farklı olan bir etek aldım. Buna bayıldım çünkü tam yazlık bir etek. Cıvıl cıvıl ^^ Ben böyle etekleri beyaz V yaka tişörtlerle gözlüklerle sandaletlerle çok çok yakıştırıyorum. Bunun fiyatı da 10₺

Sonra ise LC Waikiki'den bu çantayı aldım. Fiyatı çok çok uygundu ve hatırladığım kadarıyla indirimdeydi. Bildiğiniz gibi püsküller bu sene çok moda! Fiyatı : 15₺

Son olarak ise Essence I Love Extreme Crazy Volume Maskarayı aldım. Bunun fiyatı da 10,25₺'ydi.

Diğer yazımda görüşmek üzere, hoşçakalın ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder