Blogda Ara

17 Mayıs 2016 Salı

PAPATYA OJE DESENİ / DAISY NAIL ART

Herkese merhaba!!
En sevdiği papatya olan kadınlar toplansın çünkü harika ve çok çok basit bir nail art yapacağız! Bu yazımın sebebi onyuzmilyonoje isimli kanalda izlediğim video.

Ben Flormar markasına ait bu noktalama kalemi ve ince nail art fırçasını kullandım. Eğer elinizde bunlar yoksa kürdanda kullanarak yapabilirsiniz.

3 oje kullandım.
Golden Rose Paris 04
Golden Rose Rich Color 48
Flormar 313

Öncelikle base coat ve istediğiniz herhangi bir rengi tırnaklarınıza sürün(ben siyah tercih ettim). Sarı ve beyaz ojeyi bir kağıt üzerine damlatın, noktalama kalemini sarı ojeye batırıp gelişigüzel iki tane nokta koyun, gerçi bu sizin tırnak yapınıza boyunuza göre değişir ama onu siz ayarlarsınız ^.^
Sonra ise fotoğrafta üstte olan fırçayı beyaz ojeye batırın fazlasını alın ve sarı noktanın etrafına çizgiler yapın. Alt taban rengini istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz. Sonra sarı noktayı belirginleştirmek için bir kez daha noktalama kalemiyle sarı ojeyi alın ve orta kısma dokundurun. İşte bu kadar! Son olarak top coat sürün. Papatya tırnaklarımız hazır! Hoşçakalıın!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder