Blogda Ara

16 Mayıs 2016 Pazartesi

NYC EXPERT LAST LIPSTICK 449 CREAMY MAUVE

Herkese merhaba!
Bugün Nyc markasının 449 numaralı Creamy Mauve isimli rujundan bahsedeceğiz.

Görkem Karman'ı takip ediyorsanız bir ara bu ruju Instagram'da paylaşmıştı, benim de o zamandan beri aklımdaydı ama bulamamıştım. Watsons'ta öylesine gezerken bulunca almak istedim. Hoş bir kokusu var, dudaklarda ağırlık yapmıyor, nemlendiriyor, fiyatı çok uygun. Satin bitişli bir ruj.

Soğuk tonlu bir pembe rengi diyebiliriz rengi için. Ben aslında sürdüğümde gül kurusu gibi bir şey beklerken beni şaşırttı Görkem Karman'ın yazısında olduğu gibi Mac- Pink Plaid'e benziyor. Bu tarz pembe rujları seviyorsanız bence bir bakın. Ben bu ruja 'Barbie ruju' diyorum ve bence öyle ^.^

Bende duruşu tam olarak bu şekilde. Kabında durduğu gibi kesinlikle değil gördüğünüz gibi :D
Fiyatı : 7₺

Ben çok beğendim, siz neler düşünüyorsunuz? :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder