Blogda Ara

26 Mayıs 2016 Perşembe

GOLDEN ROSE MATTE LIPSTICK CRAYON / GOLDEN ROSE MAT RUJLAR

Herkese merhaba! Bugün A101'de Golden Rose Matte Lipstick Crayon rujlarında indirim vardı ve bende 08, 14 ve 11 renklerini tercih ettim. Onun dışında 02 ve 03 rengi vardı. Tercihimi doğal tonlardan yana kullandım.

Rujlar kalem formda. Kalın kalemtraş yardımıyla açılıyorlar. Kremsi sürülüyorlar ama dudakta matlar. Yumuşacıklar, opaklar, rahatsız edici kokuları yok ve paraben içermiyorlar.

1. Golden Rose Matte Lipstick Crayon 08
Gül kurusu diye tabir ettiğimiz renk oluyor kendisi. Belki biraz daha canlısı, günlük hayatta kullanılabilecek joker renklerden. Bende duruşu bu şekilde. Ya rengin güzelliğine bakar mısınız!


2. Golden Rose Matte Lipstick Crayon 11
Bu da gül kurusu tonlarında fakat 08'den biraz daha açık bir tonu var.


Golden Rose Matte Lipstick Crayon 14
Benim favorim ise bu renk! Kesinlikle bayıldım, bayıldım, bayıldım! Kahvelik, şeftalilik içeren bir nude.



İndirim devam ediyorken bence hemen bu rujlara bakın!
Unutmadan indirimli fiyatları 7,95₺.
Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder