Blogda Ara

21 Haziran 2016 Salı

AVON CHERISH PARFÜM

Herkese merhaba! Uzun zamandır yazmıyordum. Ve bu sefer de parfüm yazısı olsun dedim!

Avon'un parfümlerini birçoğunuz kullanmıştır. Genelde de kalıcı olmadıklarından şikayet edilir.
AVON : Çevresine neşe saçan, dostlarıyla değerli anları paylaşmayı seven kadınlar için sıcacık bir parfüm; Avon Cherish EDP : Yasemin, zambak, eşsiz misk ve kremsi odun notaları içeren zarif ve çiçeksi kokusuyla Avon Cherish, tüm gün kalıcılığı ile seni sarmalar.
Parfümün her şeyden önce ambalajı beni cezbetti. İndirim kataloğundan 2 tane sipariş etmiştim. Oldukça fresh bir koku, fakat biraz bekledikten sonra odunsu notalar ortaya çıkıyor ve eşsiz bir koku oluyor. Kalıcılık olarak da beni tatmin etti.
Parfüm, Yasemin, zambak, misk ve kremsi odun notaları içeriyor. Bu parfüm ne ağır ne hafif. Tam ortası benim için.
Kullanırken üst kapak çıkarılıyor ve,
Pıstt pısst! Parfümün üstte ki AVON yazılı detayı benim çok hoşuma gitti. Çiçeksi kokular seviyorsanız kesinlikle size önerebilirim! En azından koklamanızı.
Bu da paketinin arkası. Merak edenler için.
50 ml. Normal Fiyatı: 68₺
İndirimli: 33,95₺

Diğer yazımda görüşmek üzere, hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder