Blogda Ara

13 Haziran 2016 Pazartesi

ALIŞVERİŞ ( H&M , GRATIS, ECZANE )

Herkese merhaba!
Bugün sizlerle yine bir alışveriş yazısı paylaşıyorum. Daha çok ihtiyaca yönelik oldu bu sefer.
Sağlıklı şeyleri oldum olası sevmişimdir. Bunu da Gratis'te gördüm iki çeşidi vardı. Ben tropikal olanı tercih ettim çünkü içinde mango ve papaya vardı ki bayılırım! Tadı da çok hoşuma gitti tam bir ara öğün bence.
Fiyatı : 2,50₺
Eklips markasına ait bu pudra fırçasını aldım. Fiyatı : 5,90₺ ama Gratis kartta ki puanlarımı kullandığım için yukarı da ki atıştırmaklıkla beraber ikisine 2,50₺ ödedim.
H&M'den uzun zamandır istediğim bu ikili septum setini aldım.
Fiyatı : 15₺
İç çamaşırına ihtiyacım vardı. Bu ikili sütyen setini de 40₺'ye aldım.
Normalde S giymeme rağmen bu kumaş üste çok yapıştığı için M bedenini tercih ettiğim haki, siyah, beyaz basic tişörtlerin tanesinin fiyatı 8₺
Bu pantolona bayıldım! LC Waikiki'den aldım ki şüphesiz benim bedenime tam olan bacaklarımı güzel gösteren tüm pantolonlarım LC'den. H&M pantolonları hiç sevmiyorum mesela, berbat duruyor üzerimde. Bu pantolon da indirimliydi.
Fiyatı : 40₺
H&M'de indirim hala devam ediyor. Bende Lemon Tarte isimli bu ojesini aldım.
Fiyatı : 5₺
Bu krem benim vazgeçilmezim. Ağızda çıkan beyaz yaralar yani aft için birebir! İlk önce acısını azaltıyor sonra küçülüyor ve yok oluyor! Mucizevi bir şey.
Fiyatı : 5₺

Benim alışverişim bu kadardı! Hoşçakalıın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder