Blogda Ara

14 Haziran 2016 Salı

GOLDEN ROSE VELVET MATTE MİNİ RUJLAR 16,27,29

Herkese merhaba!
Bildiğiniz gibi Golden Rose Velvet Matte serisi son zamanlarda oldukça popüler. Golden Rose'da bu rujların tester gibi minicik boyutlarını piyasaya sürdü. Bende olmayan 3 rengini seçtim ve sizlerle paylaşmak istedim. O zaman hemen fotoğraflara geçelim!
Ürünün dış paketlemesi miniminnacık ya bayıldım ben bunlara. Avon'un numune rujlarına benziyorlar. Her biri 0.5g. Döndürme yerleri yok, görüldüğü kadarlar ve söylenene göre 12 kullanımlıkmış ki bence değiller, 2 kez sürdüm yarıya indi. Fakat bence almaya değer, benim gibi merak ettiğiniz tester rujları dudağınıza asla sürmüyorsanız bunlar çok iyi bi seçenek. Tekli satılıyorlar, Gratis'ten tanesini 2,50₺'ye aldım.

GOLDEN ROSE VELVET MATTE MİNİ 16
Kahve-turuncu tonlarında bir ruj. Yapısı çok güzel büyük boylarıyla aynı. Sürümü kolay.


GOLDEN ROSE VELVET MATTE 27
Şüphesiz ki serinin en meşhur rengi. Ayrıca popüler olmasının bir nedeni de Mac- Kinda Sexy'e dupe olması.


GOLDEN ROSE VELVET MATTE 29
Aslında ben daha kırmızılık içeren koyu bir bordo olduğunu düşünürken sürdüğümde beni yanılttı. Mürdüm-bordo gibi bir renk. ve kesinlikle morluk barındırıyor, yani en azından benim dudağımda bu şekilde durdu.

Diğer yazıda görüşmek üzere, hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder