Blogda Ara

8 Haziran 2016 Çarşamba

UYGUN FİYATLI MİNİ KIYAFET / KOZMETİK ALIŞVERİŞİ

Herkese merhabalar! Çok küçük bir alışverişim oldu ve sizinle paylaşmak istedim!
Bunu LC Waikiki'den indirimli olarak 10₺'ye aldım. Cidden skinny jeanlarla şortlarla hatta eteklerle harika olacak bi atlet. Üzerimde duruşunu şu iki linkten görebilirsiniz. 1 / 2
Bu tişörtten yine aldım evet.. Bu tişörtten bende şu an 3 tane var. O kadar rahat ki ! Ayrıca 3,50₺'ye aldım! Hatta burda da bahsetmiştim.
Muzlu pijamaa! Bunu çok sevdim ve indirimin indirimindeydi diyebilirim :D. 3₺
Essence kalkıyor diye merak edip bulabildiğim tüm ürünlerini alıyorum.
Essence - All About Cupcake Ruj 11 numara ve Essence kalemtraş. Kalemtraşı Golden Rose'un Crayon rujlarını açmak için aldım. Rujun fiyatı : 8₺ Kalemtraş : 4₺

Diğer yazımda görüşmek üzere hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder